Friday, May 29, 2009

mID vALLeY+KTM=LOVE BOAT??

jarum jam menunjukkan...eh mne ade jarum.. jam fonku digital belaka.. hehs~perasaan gemuruh menyelubungi jiwa ku.. bapaku tiggalkan ku di perkarangan dome mid vall untuk menuntut gaji dari majikan ku yang tak berape nk btol akalnya..ku sangka bapaku akan menemaniku.. malangnya die mempunyai urusan yang lebih penting..tidak ku berani menjejakkan kaki ke ZEN di tingkat 3 mid vall.. lantas ku duduk bersahaja di hadapan quicksilver sambil membuat panggilan kepada izza.. hehs~ setelah talian dimatikan bershaja, ak masih susuk disitu sambil belek fonku.. manalah taw ade orng nk call.. hehs~ tiba-tiba ku dengar ada panggilan namaku..
nab:kher??
kher:eh.. nab!!! seb bek ko ad.. ko ngan sape? nek pe? wat pe kat sini?? nk teman ak amek gaji tak??
nab:ouh.. ok.. jom ar.. ko keje kher?? kat mne??

begitulah kalau permepuan berjumpa.. tak habis2 dgn soalan..lantas aku dan nab menuju ke ZEN.. nak dipendekkan cerita, kami pon ke booth wayang untuk membeli ticket wayang terminator dan syurga cinta.. lama sudah ku tinggalkan zaman wayang ni..
selepas menonton marathon movie, kami makan di food court.. kemudian ak minta diri untuk pulang ke rumah.. khuatir ibuku akan marah.. ya allah.. KTM asyik postpone je! sampai je tren terus ku rempuh masuk.. tidak ku hiraukan orang lain yang minta peluang untuk keluar.. hehs~ setelah sampai di stesen BTS.. ada sekumpulan pelajar2 alim. tp, tadala alim sgt.. cuma nmpk baik je..ade yng betul2 menangkap pandangan ak.. dalam keadaan sesak pon ako masih usha orang..hehe~aku pon tgk2 je la budak tu.. apa daya ak selain tgk.. tidak kusangka dalam keadaan sesak.. budak tu skarang betul2 berada di hadapan ku.. pendek kata kalo aku kedepan sikit atau tren bergerak, mmg sah2 ak tercium belakang dia.. hurm.. perkara yang ako tidak terbayang kan berada di depan mata ku.. hurmm. rezeki?? hurmmmmm.....

2 comments:

  1. xleh bla!..haha ak pn sllu usha time kt ktm..bangla rmi ahh..hahaa

    ReplyDelete